Hoe weten antwoorders bij een vraag die is beantwoordt door een 'anonieme' gast de naam? Bijv. door te quoten?

Je ziet dan alleen het standaard avatar met verder geen naam. Vaak zie ik er dan onder als bijv. quote en dank dat ze een 'naam' geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een standaard avatar zonder naam eronder is een gebruiker die zijn account heeft verwijderd. De opmerking met een naam erbij zal uit de tijd zijn dat deze gebruiker nog wel actief was.
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, maar dan betekend toch niet dat je perse weet wie diegene is. Het kan wel iedereen zijn!
amigo
12 jaar geleden
Je weet NU niet meer wie het is, wat ik bedoelde is dat ik aanneem dat die reactie, met naam, is geplaatst in de tijd dat de persoon nog actief was en andere andere gebruikers mogelijk de naam wisten, sommige gebruikers weten dat van elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde als ik je nu op naam quote en dat je binnenkort laat afmelden?
Amadea
12 jaar geleden
Kijk, Wooods, als jij je laat uitschrijven dan verdwijnt jouw gebruikersnaam met de mooie foto en komt er een blanco studentje voor in de plaats. Maar in mijn reactie zul je dan nog steeds de naam Wooods kunnen blijven lezen!

Andere antwoorden (1)

Dat is een voormalig GV-deelnemer. Die heeft zich laten uitschrijven. Hij of zij is wel met een gebruikersnaam bekend geweest. Maar die verdwijnt uit het systeem als je uitgeschreven wordt. In de antwoorden en reacties kan je die naam echter nog terugzien.
Amadea